berlibarca.reismee.nl

de verschrikkelijke sneeuwman

Twee graden Celsius en 90 kilometer op de fiets gezeten. Om bochtige wegen te mijden niet via GPS apparaat gereden maar de rechte weg langs het kanaal genomennaar Heeswijk, Veghel, Keldonk, Beek en Donk, Helmond en door naar Deurne.Vervolgens dezelfde weg terug. Vanaf Veghel begon het me te hagelen,nie normaal. Ik was helemaal wit van de hagel en dus net de verschrikkelijke sneeuwman op een fietske.Hopelijk zal ik geen winters neerslag hoeven te trotseren op weg naar Barca.

Morgen met Pia naar de Rai in Amsterdam om de fietsvakantiebeurs te bezoeken.

Prettige weekend.

Jan-Frans

Reacties

Reacties

Berri van Ballekom

Goedemorgen allebei,
Eindelijk heb ik me aangemeld om jullie te blijven volgen. Ik heb wel gelachen om de beschrijvingen/ontberingen. Broer en zus hebben humor. Heerlijk.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!