berlibarca.reismee.nl

65+????

Vorige week 75 km gemaakt en vandaag 106 km. Gaat nog steeds niet super maar het is niet anders. Wel ben ik mijn kilootjes kwijt die ik kwijt wilde. Hopelijk vind ik ze niet meer terug...Wel vandaag bij de McDonalds geweest om te lunchen. Ik denk 106 km dan mag het wel. Wel een verdrietig iets meegemaakt . Ik heb een foto van het bonnetje bijgeplakt. Wat denk je? Krijg ik godverdegod 65 + korting !!!!?????????? Ggrrrr!

Moet niet gekker worden, schrijf ik in het vorige verhaal nog dat ik door kan gaan voor een 35 jarige ipv een 53 jarige en nu 65+ korting...

Groetjes opa Jan-Frans

Reacties

Reacties

Dolores

Whahahahahahahaha!!!!

Berri

Goedemorgen, nou dat is lachen voor mij op deze vroeg ochtend..

Berri

Maar wel lekker korting, elke euro is mooi meegenomen.

Wim

Welkom bij de zeer exclusieve club van 65 jarigen.Wij zijn jong van geest en rijk in levenservaring.Wim,Adviseur Ontroerend Goed.

José

Ik kom niet meer bij!!!! zo zie je maar weer, het kan altijd gekker!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!