berlibarca.reismee.nl

Vandaag geen 65+ korting gelukkig.

Vandaag 90 kilometer gefietst met een fikse bui met regen en hagel. Koud bbbrrrrr!

Laatste keer voor vertrek, over 10 dagen is het zover. Pia heeft al wijn gekocht. We hadden uitgerekend ieders 1 fles per dag nodig te hebben maar dan hadden er 46(!) flessen mee gemoeten. Wel 3 x 5-liters pakken en een doos van 6 flessen in de Peugeot geladen. Na een dag of 3 À 4 kunnen wel gewoon bij kopen.... Verder ben ik al aan het pakken en as zaterdag wordt mijn fietske geheel geprepareerd. Volgend weekend op zaterdag nog wat laatste huis-tuin en keuken karweitjes en we kunnen vertrekken. Weer zal tzt wat beter worden hopelijk want net zoals vandaag is geen fun.


Tot het eerste echte reisverhalen op zondag 7 mei. Eerste hotelovernachting in Hasselt België is geboekt.We hopen op reacties van jullie want dat heeft ons de laatste keer erg goed heeft gedaan.

Groetjes Pia en JF


Reacties

Reacties

Dolores

Wij wensen jullie een hele goeie, veilige, gezellige en voorspoedige reis toe! Ik (Dolores) heb eergisteren jullie hele Berlibarca reisverhaal teruggelezen en ik zit er nu weer helemaal in! Kijk uit naar de komende, dagelijkse verslagen van jullie avontuur! Hopelijk zijn de weergoden jullie deze keer beter gezind, tijdens jullie tocht en zeker ook tijdens jullie superdeluxe verblijf in Lloret! Na zo'n geleverde inspanning mag je het behaalde succes toch wel vieren met een cocktail in de hand op een ligbed aan het luxe zwembad, toch??

José

Helemaal top dat wij weer kunnen gaan genieten van jullie avontuur. De vorige keer was het even slikken dat er geen verhalen meer kwamen en dat vond ik jammer. Ik keek er toen elke keer naar uit. Dus... het goede nieuws is is dat jullie op pad gaan, wij jullie kunnen volgen in de verhalen en erop reageren. Natuurlijk wensen wij jullie een goede reis met veel voorspoed (en een beetje tegenslag, want daar komen de beste verhalen uit!!! ;) ) Is Pia ook in training geweest? (denk aan scheuren met de auto en liters wijn drinken). Succes!

Berri

Voor jullie gaat dit weer een leuk uitje worden, alhoewel uitje, je zult maat op pad zijn met zo'n zus, dat wordt afzien. Neen alle gekheid op een stokje of op de fiets, geniet er van allebei. Ook ik kijk uit naar de leuke nieuwsbrieven van jullie.
Ik laat me voordat jullie weggaan nog ff lekker masseren door Pia. Ik zou zeggen, jongelui, ertegenaan.

Bea

Op weg naar weer een prachtig avontuur.
Heel veel succes en fijn dat we mogen meegenieten(op afstand weliswaar) van jullie mooie, leuke,en soms natuurlijk ook zware ervaringen.
Hopelijk zijn de weergoden jullie ook goedgezind.

Annita

Een heel avontuur. Heel veel succes en plezier samen . Ik volg je

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!