berlibarca.reismee.nl

Le grand Val

Hotel waar we nu zitten in Chaumont heet Le Grand Val. Pia en ik hebben het omgedoopt in Het Grote Verval..Kansloos zoals we dagelijks het een en ander noemen. Kansloos is HET vakantiewoord deze keer net zoals het vorige keer' is goeie prima ' was. Vandaag 85 km gereden met windkracht 4 vol tegen. Ppppfff! Onderweg een klein buitje en meer dan 4 uur onderweg geweest. Wel mooi, een ellenlang fietspad langs een rivier af, mooi vlak, alleen de laatste 10 km een stijging van 500 meter. Viel niet mee net zoals het weer niet meevalt. Staat hier nu volle bak te regenen! Ook morgen en overmorgen regen dus we hebben gezamenlijk besloten om door te rijden met de auto naar daar waar het droog is en dat is Vienne geworden. Mooi 3*** hotel aldaar geboekt met ontbijt voor weinig. Ja dat boeken hebben we zuiver inmiddels. Vandaag ook een misser gemaakt: ik moest een grote brug over volgens mijn navigatie, was lastig, fietspad stopte, ik mijn fiets over de vangrail getild en die brug over, mooi breed fietspad dacht ik nog totdat het de vluchtstrook bleek te zijn van een snelweg...Oeps! Moet je toch ook eens in je leven gedaan hebben, kan ook van mijn lijstje af! Met Pia ging het goed vandaag, weer schadevrij aangekomen. Ik heb dochter Britt nog wat filmpjes gestuurd dus als ze tijd heeft komen die er nog op. Aan de reacties van jullie volgers te zien wordt dat wel gewaardeerd en als extra verlengstuk ervaren. Tot overmorgen voor het volgende verhaal want zoals gezegd gaan we morgen 'luxe' met de 107 de bergen bedwingen. Fietske achterin, mooi schoon want die is vandaag gesopt en gesmeerd.

Kansloze regenachtige groeten Pia & JF


Reacties

Reacties

Jan

Dat is afzien. Goede voornemens! Lekker samen in de auto het goede weer tegemoet; het is tenslotte VAKANTIE!
All the best!

Ute luenenschloss

Hoi actieve vakantie gangers. Ik verheug mij nu al op het volgende verhaal van jullie. Ik kijk elke dag even. Jullie schrijven erg leuk en inspirerend ????????wens jullie nog geweldige dagen. Groetjes Ute

Adam

Met de auto!!!, dan wel een extra rustdag inlassen hé. Geweldig jongens!!

Wim

Pia kan goed verhalen schrijven, flessen wijn in deuropening vond ik erg goed gevonden.JF is erg sterk in gevaarlijke situaties.JF is een Meester in slecht Weer aantrekken.Jullie hebben wel een glas wijn verdiend. Groeten van de grote stille Heide. Wim en Annie.

Dolores

Groot gelijk hoor dat je niet door de regen gaat fietsen! JF zoals hierboven zo mooi gezegd, jij trekt wel erg vaak slecht weer aan ja! Toen wij jaren geleden toevallig tegelijkertijd in Lara verbleven (een paar hotels van mekaar) hadden we óók al regen. Daarom hebben wij nu net besloten dat wij nooit met jullie op vakantie zullen gaan hahahahahaha, néééé niet huilen, geintje! Wa bende toch weer aan het stunten geweest op de snelweg, het moet niet gekker worden, gelukkig kijken ze daar in het zuiden niet zo nauw maar pas toch maar op! Veel plezier samen in het autootje morgen, lekker kleppen en beppen, is goeie prima!

Caroline

3-1 voor Lyon! Kijk uit jullie Hollanders. Zul je morgen nog wel wat gespuis tegen komen,Kansloos voorAjax?

Marc

Goed bezig kerel. Jammer van het weer. paar extra doosjes wijn meenemen in de wagen en alles komt helemaal in orde. Goeie prima.

Annita

Gezellig, samen in de auto ! Op naar het mooie weer , zeker geen natte broek halen op de fiets

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!