berlibarca.reismee.nl

Montpellier

God wa's toch héét.....!

28 graden en volop zon, de hele godganselijke dag. Erg hè?

Vanmorgen voor dag en dauw op, ik schijn nogal gruwelijk te snurken, vooral tegen de ochtend ( ik wijt het aan de overgang) en dan kan ons junkske het in bed niet meer keren. Maar de schat had om 6 uur al een heerlijk bakje koffie voor me gehaald en om half 7 waren we gewassen en gestreken klaar voor vertrek.

Van Orange naar Montpellier, 119 km met de fiets, en eígenlijk met de auto net zo ver, ware het niet dat ik een verkeerde afslag nam( van de zenuwen) en op een tolweg terecht kwam, waar ik ongeveer 25 heen, en ook weer 25 km terug moest! En dus ook nog voor moest betalen! Ik dankte de goden dat ik wat losse euro's in mijn portemonnee had, want mijn creditcard doet het niet ( een ander, lang, stom verhaal!). Op goed geluk wierp ik wat geld in zo'n vangbak en de slagboom ging open! Fjew!!

JF heeft het weer prima gedaan vandaag! Hij had een leuke, verrassende route veelal langs het water, toch nog zo'n 680 m moeten klimmen, maar gelukkig had-ie een flinke wind van achteren en was om half 2 alweer op plaats van bestemming, ik wist niet wat ik zag!!

Gedoucht , en hup naar het strand, bootjes kijken en pootje baaien, heerlijk! Een paar dagen geleden troffen we een stel uit Rrrrotterdam, op doorreis, zij gingen naar "de Koot" (natuurlijk), en nu ineens waren we er zelf!!

Er was ook een casino. Hebben we links laten liggen! Joehoe!

De mixer

Mijn zussie kan leuk schrijven!

Caroline

En rechts er in gegaan zekers?

marianne

Casino links laten liggen is niet goed het helpt tegen snurken .
Als je tenminste speelt en niet drinkt. Hoor wie het zegt !!!