berlibarca.reismee.nl

Fietske gaat de auto in!

Vandaag een zware dag gehad door de Pyreneeën . Ppppppfffffff. Maar toch weer 90 km bij geschreven met enkele honderden hoogtemeters. De 2 laatste etappes gaan we niet meer doen. Pia te bang voor de drukke zeer gevaarlijke te risicovolle weg. Uit ervaring weet ik dat ze gelijk heeft. Het is een snelweg met een strookje van 30 centimeter voor de fiets alwaar 110 km P/u gereden mag worden en dan ook nog eens vol met vrachtauto's. Het risico is het me deze keer niet waard. Afgelopen keer moest en zou ik het volbrengen dus wel die akelige weg genomen. Dit keer hoeft het niet perse, ik heb inmiddels al bewezen dat ik het kan. Nu niet eigenwijs ( wat nog steeds wel wijs is ) zijn en aan zus en vrouw en kind denken. Foto bijgeplakt van mijn totalen: 1037 km in 50 uur en 10 minuten, gemiddeld 20.7 km P/u wat 1,2 km sneller is dan 2 jaar geleden, 6834 meter geklommen, wat toch ook geen kattepis is. Morgen naar Lloret de Mar en 4 dagen het befaamde 5***** sterren hotel geboekt. Ik moet de badslippers van het hotel weer voor Madeleine en Britt meenemen..

Mijn missie EN die van Pia zijn volbracht. We gaan nu eens echt relaxen!

Alle volgers weer bedankt en wie weet tot een volgende keer. We zullen jullie de komende dagen nog wat foto's van cocktails doorsturen..

Groeten Jan-Frans en Pia.

Reacties

Reacties

Annita

Jullie hebben het toch maar weer gedaan !! En nu genieten van de zon , zee en de cocktails

Dolores

Jippieieieieieie vacation!! Geniet ervan!

Bea

En nu de welverdiende rust en luxe. Geniet ervan????????????

Ute

Proficiat, geweldig gedaan. Jullie hebben de 5***** hotel zeker verdient. Leuk dat broer en zus dit samen kunnen doen. Groetjes

Hedwig

Wat hebben jullie het fantastisch gedaan! Respect!!!
Dus nu lekker (en welverdiend) met de beentjes omhoog. Geniet van het (hopelijk mooi) weer, elkaar, het eten en het drinken!!!

En kom aub heelhuids thuis!!!

Berri

Goh Pia, ze zijn echt blij dat jij er bent. Een eigen naambord! zover zal ik het niet krijgen, wat ik er ook voor doe. Fijne vakantie nog beiden en tot tot.

patrick

Jullie hebben groot gelijk. Super trots en toch ook wel een beetje jaloers op jullie prestatie om het toch maar weer te flikken.
geniet er nog lekker van en voor straks: PROOST!!

John

Chapeau voor jullie beiden.
Nog even genieten nu.

Wim

Ik neem mijn muts af voor jullie geweldige Prestatie, ik zou dat niet kunnen! jullie hebben wel een Nobelprijs verdiend.Salute.

marina

Knap gedaan. Samen !!!en nu nog genieten en ff uitrusten. Vele groetjes uit Geffen

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!