berlibarca.reismee.nl

Poging tig..


Hallo allemaal,


Ik heb toch of een manier gevonden om een verhaal te tikken, weliswaar ja mijn I phone maar met mijn brilleke gaat het nèt..

We gaan dus nog een keer een stukske fietsen en ja weer naar Spanje! Op 8 mei 2019 gaan we vertrekken met als enige nieuwigheidjesdat JF een nieuwe Carbon fiets heeft en Pia een nieuwe auto heeft waardoor ze nu met haar eigen auto de tocht kan volbrengen. Is zowat dezelfde, ik zal proberen om een foto bij te plakken als dat lukt, kan ik ook dat uitproberen. In mei kunnen jullie dus weer onze avonturen en bijbehorende blunders op deze site lezen. Wij hebben er weer kei veel zin in en willen dit weer graag met jullie delen. Wij genoten de afgelopen twee edities erg van jullie reacties!


Groeten van Pia en JF


Reacties

Reacties

José

Natuurlijk gaan we jullie weer op de voet (of moet ik zeggen op de band) volgen. Het is altijd leuk om jullie avonturen te lezen en daar een reactie op te geven. Stillekes hopen wij soms dat er wat fout gaat, dan hebben jullie iet om te melden en wij iets om te lachen euhh lezen :)
Laat die foutjes dan ook maar kleine foutjes zijn, dan blijft het leuk.
@ Pia: mooie auto hoor. Moeten de stootbanden er nog op?

Wij wensen jullie een behouden vaart

Berri

Ook ik kijk met veel plezier weer uit naar jullie verhaal en geboekte resultaten. Jullie en ik en vele weten dat jullie het kunnen volbrengen.
Kei Skon karreke Pia.?

Wim Broeren

Voorspoedige reis gewenst door Annie end Wim uit de heikantsehoeve waar de Sun altijd schijnt.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!