berlibarca.reismee.nl

Weinig regen

Om 5 uur wakker en om 6 uur op mijn fietske! Het zou volle bak gaan regenen en windkracht 4 tegen. Eigenlijk zoals gewoonlijk, niks veranderd tov vorige keren. Ik kon nog wel droog vertrekken maar na 25 km was de vertrouwde regen er al weer. Al met al wel wat nat geworden maar in een ruk naar Valkenburg getrapt. Zes uur over gedaan, 120 km tegen wind van 67 km per uur, ik vind het niet slecht! Ik zit nu in het hotel te wachten op Pia.

Weten jullie dat de eerste dag niet is tegengevallen. Tot morgen!

JF

Reacties

Reacties

Marc Leenders

Goed bezig kerel. Ik zal je weer trouw volgen vanuit mijn luie stoeltje

Jan

en wanneer vertrekken jij en Pia naar Spanje?

Berri

Altijd leuk om jullie te volgen. Eerste dag is al goed begonnen. ?

Maurits

Succes Jan-Frans!
Ik doe het je niet na

Kees

Goed begin, houden zo en veel plezier Mixer en Pia! Niet teveel gokken daar he ?

Carmen

De kop is eraf?.
Succes en ga er vanuit dat jullie Weer een mooie trip gaan maken. Toi toi ?

Dolores

Jullie richting Spanje, wij er net vandaan gekomen, jullie fijn de zon tegemoet! En al 120 km van het totaal aantal kilometers afgefietst! Komt helemaal goed! Die regen stopt vanzelf een keer! Succes allebei, en blijf jullie verhalen posten, leuk om jullie te kunnen volgen!

Hedwig

De kop is eraf, het avontuur is begonnen! Heel veel succes en plezier allebei.
Ik hoop voor jullie op betere omstandigheden (lekkere temperatuur, geen regen, wind mee....)

Ramon

Heel veel succes en vooral veel plezier samen, geniet ervan!

Maarten

Wederom veel succes en plezier, een goede reis!

Annita

Succes samen !!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!