berlibarca.reismee.nl

WiFi stressss

Vanmorgen allebei goed op weg, ik reed nog wel gauw efkes een plank van een bouwvak-container maar niemand raakte gewond dus alles onder controle.

Mijn route ging dwars door Luik, veel 30 km zônes, wat voor mij een prima snelheid is natuurlijk, maar ook door bossen en door open geelgekleurde velden en het weer was zeer afwisselend.

Eprave, waar het hotel is, is een eerste-klas gat met niks als een tandeloze oude hond om naar te kijken er in. En regen, en kou, en erremoei. Vanaf 14 uur zat ik op de uitkijk naar ons Ak, wat achteraf bleek de verkeerde kant op ( maar ja) en om 14.30 uur zag ik de blauwe tornado binnen rijden. Gelukkig.

Met ons junkske alles goed, zo fit als een hoentje, maar God gvd gvd géén WiFi in heel Eprave! Dus met het autootje naar Rochefort, alle restaurants gehad, géén WiFi. Dus óp naar Beauraing, maar weer een pizza gegeten in een tent waar we wèl het net op konden et voilá,!,,

Straks maar een fles wijn erin kieperen.....