berlibarca.reismee.nl

103 km met pijnlijke knie

Hallo allemaal,

Vandaag 103 km erbij met toch nog 800 hoogtemeters. Mijn ene knie is altijd al slecht en de andere is verschrikkelijk. Mijn minst slechte knie speelt wat op maar Pia masseert hem dagelijks. Hopelijk gaat dat geen roet in het eten gooien. Voor 13.30 uur al weer op plaats van bestemming om op mijn eigen tv thuis de formule 1 te zien. Mijn vrouwtje Madeleine heeft gefacetimed en haar tablet op mijn tv thuis gericht zodat ik toch kon kijken. Op onze hotelkamer sprong er 1 minuut voor tijd de decoder erop en had ik een zwart beeld. Madeleine heeft me dus uit de brand geholpen. Nu zitten we bij een Italiaan te eten met de vertrouwde fles rode wijn op tafel. Morgen een korte etappe om mijn knie wat te sparen. Ik heb morgen de wind mee en ons Pi de wind van onderen..

Pia en JF

Reacties

Reacties

Harry

weer een mooi verhaal,morgen ga je net zo snel als Max.
have fun

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!