berlibarca.reismee.nl

Bekend terrein

Vannacht allebei als een blok geslapen na de nodige wijntjes en de slappe lach. We stikken weer van de stopwoorden die er te pas en te onpas uitfloepen en ons iedere keer weer doen gieren van het lachen! Ze zijn eigenlijk zĂł flauw dat ik ze niet opschrijf want dan denken jullie dat we licht dement aan het raken zijn!

Vanmorgen toch weer fit zat .Het was wel nog koud buiten maar de zon scheen al volop en de wind kwam uit het noorden, dus mee, voor ons Ak. Na zo’n 30 km door de bergen haalde ik JF in en verruilde hij zijn winterjas voor een sportief zomers exemplaar en met de mouwen opgestroopt ging ie fluitend weer verder. De laatste stad onderweg naar ons hotel was Langres, een heel oude ommuurde stad met prachtige stenen poorten met daarachter kleine steegjes. Voor ons bekend terrein, 6 jaar geleden zijn we hier ook geweest en zelfs het hotel waar we nu verblijven is er eentje uit de oude doos; “Jum’Hotel”, niks bijzonders, maar goedkoop en schoon. In die tussenjarenhebben ze er een ster bij gekregen maar waar het hem in zit?

Morgen gaat de route eigenlijk door Dijon, maar omdat we allebei niet zo’n fan zijn van een drukke stinkstad gaan we proberen er omheen te rijden.

Aantal km vandaag: 75 , 3 uur en 40 min, 941 hoogtemeters en 71.8 km/uur max snelheid.

Veel groeten! Jf en p

Nicole

Leuk avondje en dagje zo te lezen. Klinkt gezellig