berlibarca.reismee.nl

GoudKOORTS

Het ontbijt vanmorgen was keurig op afstand. Uitgestippelde looproute, ingevulde wensbriefjes, hermetisch gesloten pindakaasje, 10 minuten ei en het anderhalve meter bord voorzien van het vdValk logo. Al met al héérlijk, toch echt!

Natuurlijk ook vandaag weer de nodige “alles kwijt stress”,; na een half uur rijden Jasje van JF laten hangen in de kast van het hotel, shit shit shit,.....gelukkig weer gevonden....
Het grootse Groninger landschap was gehuld in wind en wolken, JF had volop de wind tegen maar hoefde eigenlijk niet zo ver te trappen, maar 57 km in eerste instantie tot aan Spier ( Rieps, zeggen wij). Ik wachtte hem op bij het verkeerde hotel maar dat mag de pret niet drukken, hier niks nieuws onder de zon.
Spier ligt aan de rand van de Dwingeloose heide, en terwijl ik een 5,5 km wandeltocht maakte plakte de mixer er nog 25 km aan vast.

Het is niet te geloven maar vandaag hebben we 150 euro gewonnen in een gokkast. Tot nu toe kost deze roadtrip ons min 10 euro.....
vanavond maar een extra wijntje naar binnen ketsen!

MARIANNE

Wat zijn jullie toch gokkers (hoor wie het zegt ) zolang het goed gaat genieten maar .
Het weer ziet er goed uit dus lekker genieten,Veel plezier ,groetjes,marianne.

Dolores

Goed bezig Pia en Jan-Frans! En, is Nederland net zo mooi als België, Frankrijk en Spanje?

Kei mooi! Geen problemen met de taalbarriere. Ik kan redelijk Gronings!

Dolores

Was dat na 1 of 2 flessen Kaapse Pracht?

Nicole

Lekker vlak fietstochtje. Leuk en goedkoop op vakantie in eigen land....niks mis mee. Mooie weer komt eraan. Veel plezier

Jan

wordt weer een mooie dag, temperatuur loopt op!
Succes!

wim

Ditmaal, rust er zegen op jullie pleziertocht. Daar mag op gedronken worden. Morgen richting Zuiden naar de Aardappeleters, mag ook friet zijn. groeten vanuit het buitengebied.