berlibarca.reismee.nl

Luxueuze coronastress

Het hotel waarin we vandaag overnachten is een van de nieuwsten op de Valk markt. Prachtig ruim gebouw, mooie sfeervolle aankleding, wonderlijke verlichting ( hanglampen in de bomen buiten) . De kamers zijn heerlijk luxueus, met bedden waar je eigenlijk niet meer uit wil stappen.

Alleen zijn ze hier ietwat doorgeslagen wat betreft coronastress......

de ingang is niet meer ook de uitgang. De looprouteS gaan kilometers om , de meeste ruimtes zijn gesloten en de trap is in tweeen gedeeld. Je zou haast bordjes gaan verwachten met “alleen voor blanken” erop. Het personeel draagt zwarte handschoenen en blijven zeker 3 meter bij je vandaan. Ook werd gevraagd of we koorts hadden gehad vandaag.
Janfrans heeft 94 km door de vrije natuur met de wind op kop gefietst en geen enkel coronaatje gezien, en ik heb 6 km door de uitgestorven bossen gezworven en pas toen ik net aan het plassen was 3 mensen aan me voorbij zien komen. Hier in Apeldoorn in één klap weer vol in de realiteit!

JF=94 km met de wind vol in mijn bakkes. Heerlijk maar ik fiets toch liever zonder wind of met de wind mee..Vanmiddag mijn zus naar Heino geloodst, al twee koffie to go op een bankje bij de kerk gezet en vervolgd haar tegemoet gefietst en naar het bankje begeleid. Samen het maar halfvolle bekertje a €2,50 genuttigd. Zonnetje erbij, was gezellig. Daarna nog 40 km doorgetrapt naar Apeldoorn. Nu in onze luxueuze kamer voor de openslaande deuren onder het genot van een wijntje aan het uitbuiten van een niet te pruimen pizza. Mijn vrouw meldde me dat elke dag biefstuk niet goed was. Nou die pizza ook niet! Morgen naar Tiel in weer een veel te duur Valk exclusief hotel. Om kosten te besparen gaan we naar de Mc Donalds die er een steenworp vanaf ligt. Ik ben er al een keer geweest met mijn dochter waardoor ik dat nog weet.

tot morgen!

ps straks nog even een 5G mast in de fik steken. Groeten!

Reacties

Reacties

Carmen

We zijn jullie toch weer goed bezig.
Succes. Let op. Als je over een veerponten gaat, zorg dat je een mondkapjes bij hebt.

Jan

Bedankt voor jullie verslag.
Vandaag weer mooi weer. Minder wind op de kop?
Succes!

Suzanne Gaillard

Wat bende toch goed bezig Jan Frans! Petje af hoor!
Nog veel fiets plezier.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!