berlibarca.reismee.nl

Vermoeidheidsvirus

Er is nergens niks mis mee, alles honderd procentjes, goei bed, goed geslapen en MUUG dat we zijn!!
Jan-Frans heeft dan nog z’n best tegen de wind in moeten trappen, waar ie dan gruwelijke ruzie mee krijgt, maar ik zelf heb werkelijk niks gedaan en ben nóg niet vooruit te branden!
vanavond maar eens een ander soort wijn bestellen....

In ieder geval; we hebben nog altijd vakantie en goede zin, en beseffen maar al te goed hóe goed we het hebben! Vandaag in Tiel, in het land van Flipje, morgen naar Eindhoven. We zwaaien wel effe!

veel zonnige groeten

Caroline

Nog efkus door dan mogen jullie weer naar bed?Maar ziet er gezellig uit broertje en zusje!

Dolores

Jullie zijn goed bezig! Morgen alweer terug in het Brabantse, om dan weer snel door te fietsen/rijden naar het zuiden. Wat boffen jullie met het weer, maar dat mag ook wel eens. Dit wordt de eerste fietsvakantie die jullie helemaal droog gaan volbrengen. En dan zeggen ze nog dat het in Nederland altijd regent! Wat een superleuke foto’s van jullie trouwens, je kan wel zien dat jullie genieten! Vannacht goed slapen en dan voel je je morgen weer topfit Pia!

Caroline

Las net van vorig jaar, burkini met paraplu. Nu burkini met bijpassend mondkapje? Met gleuf voor de wijn??!!!! Muug maar gelukkig volop ☀️

marc

geen tilburg?