berlibarca.reismee.nl

Coronagrens

Vanochtend om 9 uur op de fiets om 78 km af te gaan leggen naar Maastricht. Na Schaft werd dit plan door onze Zuiderburen drastisch gewijzigd. Ik mocht de grens niet over, €500 boete met grote matrixborden aangegeven. Maar weer terug. Ik ben letterlijk de grenzen aan het opzoeken geweest. De eerste keer dat ik bij de grens in Schaft was stonden er nog 62 af te leggen kilometers op mijn navigatie. Na het afleggen van ongeveer 20 kilometer stonden er nog meer dan 70 kilometers op!?? Met andere woorden hoe meer ik fietste hoe verder ik van mijn bestemming weg reed. Uiteindelijk bijna 5 uur op de fiets gezeten en meer dan 100 kilometer afgelegd!! Morgen dus nog 25 km naar drielandenpunt voor de laatste foto aldaar en de trip zit erop: uiterste punten van Nederland bereikt per fiets, totaal 516 kilometer erop zitten.

nu Pia

Bij mij dus minimaal 5 kg in 6 dagen erbij! s Morgens riant ontbijten, s avonds uit eten terwijl niemand in Nederland dat kan, wat wil je (nog meer).

Twee bevoorrechte mensen waren we!

Leuk dat jullie weer een beetje met ons mee gegaan zijn ! Groeten Jan-Frans en Pia

Reacties

Reacties

Annita

Toppers !!

Kees

Mooi avontuur weer, geniet er nog lekker van!

Berri

Ook ik heb weer genoten..en kilo’s erbij? Gaan er vanzelf wel weer af. Geniet nu nog maar.

Dolores

Heerlijk fietsweer gehad, beetje wind tegen in het begin maar dan heb je ook wel écht gefietst! Verder luxe Van de Valk overnachtingen en prima eten en wijn, kortom, weer een heerlijk weekje achter de rug broer en zus! Kijk morgen goed alle kasten, laatjes en badkamer na op vergeten spullen voor jullie huiswaarts keren! En geniet van deze laatste avond in die schöne Limburgse heuvelen!

Nicole

Leuk die dagverslagen. Heb je heen wind tegen.....zijn het de Belgen.
Succes met de laatste kilometers

Nicole

Heen wind= geen wind

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!