berlibarca.reismee.nl

Van 2 naar 4 sterren na de nodige flessen wijn

Reacties

Reacties

marianne reisinger

Ik was al bang dat de wijn daar niet zou smaken maar ik hoef me dus geen zorgen te maken .groetjes ,liefs ,marianne..

ank

Mmmmmm kunnen jullie niet zo een wijntapperij als souvenir mee naar huis nemen.

paul

Volgens mij hebben ze helft van het hotel afgebroken weer een muur gebouwd
Dit kunnen ze alleen maar in belgië
Ik hoop dat de friet met wijn ook smaakt
Ik zou zeggen proost maar niet te veel morgen is het weer fietsen
Tot horens grt paul

Anita Mathijssen

Goedemorgen Jan-Frans,

Waarschijnlijk zit je nu al weer op de fiets....volg jullie trouw en vind het heel leuk jullie verhalen te lezen. Succes verder, liefs Anita.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!