berlibarca.reismee.nl

Bon soir toutes les personnes

Alo alo!
We hadden vandaag een super saai stuk qua rijden en fietsen.Niks te beleven onderweg en niet veel interessants te zien. Maar….. het weer was fantástisch, echt zomers te noemen! We zijn samen nog naar het strand gereden, pootje baden in een ‘volle’ zee met een prachtig breed strand, héérlijk!
We hebben, per ongeluk, een b&b geboekt in Rion des Landes, waar we een kamertje hebben zo groot als bij ons thuis de kelder kast is. De wc en douche delen we met het echtpaar des huizes en de hond en kat lopen steeds bij ons binnen en de deur kan niet op slot. Da’s ff omschakelen ….! We hebben lekker gegeten bij een typisch Frans gedoetje, onder de bomen, alles kapot of op 3 poten, maar met heel gezellige uitbaters en prima bediening.

morgen naar de omgeving van Biarritz. Flinke afstand voor onze jongen maar hij wil zo weinig mogelijk kilometers hoeven te maken als we in de bergen zitten. Duim maar voor ons!

Ute

Jazeker ga ik voor jullie duimen ???? veel geluk ??☀️☀️

Berri

Zo te lezen is de sfeer prima..

Henk Peek

Bonsoir Jean-Francois et Pia, een dagje niks te beleven moet ook een keer kunnen, het weer heeft het voor jullie goed gemaakt vandaag. Lekker uitwaaien dans la plage!!Veel vertier in jullie b&b , zo te lezen lijkt het op de zoete inval met alles erop en eraan.
Morgen naar Biaritzz, vergeet de ski's niet en een dikke portomonnaie!!?????? a demain!!

Dolores

Heey JF en Pia! Jullie zijn al een heel eind op weg zeg! Tis weer een waar avontuur zullen we maar zeggen! JF, bedankt voor de filmkes van t strand en dat leuke ‘oude’ restaurantje met gele plastic kuipstoeltjes. Da’s toch de charme van het buitenland! Hier alles okee, ik heb mijn telefoon overdag bijna niet bij me gehad en ‘s avonds in het hotel is het midden in de nacht bij jullie, dan durf ik niet te appen, om jullie welverdiende nachtrust niet te verstoren! Zal nog wel wat foto’s of filmpjes sturen! Veel plezier en succes nog jullie saam!

Jan

Hoe bestaat het dat deze Fransen dit een B&B mogen noemen.
Gelukkig verderop nog genoten van de dag bijzondere plekken, het stand en het weer.
Nog veel goede en zonnige dagen toegewenst, ook bij betere echte B&B's
en dank voor de foto's en films van jullie Tour de France

nicole

wel erg gezellig!