berlibarca.reismee.nl

Dag 0

Reacties

Reacties

Bernadet

Looking good.....maar ook een hele mooie foto.

Judith

Jaaa...! Vakantie...!! Bisous...!!!

paul

Sjofar sogut ja mijn frans is zeker niet beter je moet het heeeeeel langzaam lezen
Grapje natuurlijk zo zomaar even een bericht morgen op weg naar st paul leuk idee van die foto
Maar het viel mijn op dat ik vergeet pia de grt te doen
Terwijl ze op de achtergrond veel week verzet
Nauw bij deze jan en pia ga zo door

paul

Ik zie net we hebben nog een paul ik ben niet van de BBQ
Maar de andere paul tje je weet wel niet die paul maar de andere paul ra ra ra welke paul ha ha ha ha ha,! !!!!! Grot paul

marianne

hele mooie foto

Nelleke van Rooij

Prachtige foto en wat een ontspannen gezichten! Het doet jullie goed zo te zien. Nog veel plezier.

Hedwig

Wat een geweldige broer-zus foto!!!!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!