berlibarca.reismee.nl

nat pak en geen Mc Donalds

Vandaag 115 km getrapt. Van Berlicum naar4 Berg en Dal, even de bergen beklommen en weer terug naar Berlicum. Maximale snelhied 51,5 km van de berg af natruurlijk. Erop was lastiger. Hier zal nog veel door me getraind dienen te wordenwant Berg en Dal zijn maar bultjes in vergelijking met de bergen die ik tegenkom naar Barca toe.. Nadat Berg en Dal overwonnenwas naar de Mc Donalds in Nijmegen. Ik was wel toe aan een lekkere kop koffie en een paar hamburgers. Wil iik mijn tientje uit mijn shirt halen op mijn rug heb ik hem verloren! Niks geen koffie en niks geen hamburgers. Resultaat; ik moest nog 45 km afleggen met een lege maag! Ik heb het geweten, honger, regen onderweg langs deMaas richting Grave over het ellelange fietspad zonder schuil mogelijkheden.Gebroken kwam ik weer in Berlicum aan en de laatste 15 km niet meer boven de 20 km per uur uitgekomen. Ik ga nu in ieder geval enkele eurootjes in mijn fietstasje stoppen want dit wil ik niet meer meemaken.

Toch weer mijn kilometertjes gemaakten een les wijzer geworden.

Tot snel, tot het volgende verhaaltje. Mochten jullie willen reageren dan kan dat zoals jullie weten.

(bij elk verhaal staat; reageren).

Grtz Jan-Frans

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!