berlibarca.reismee.nl

115 km met onderweg de Efteling

Vandaag weer 115 km gemaakt. Eerst vanaf Berlicum meegefiets mat een andere fietser uit Berlicum. Via Oss en Lith over de dijk naar Engelen. Daar vond mijn tijdelijke maat het genoeg en keerde huiswaards. Ik ging verder en via Ammerzoden naar Heusden, Waalwijk, Kaatsheuvel, Tilburg, Oisterwijk, Vught weer naar Berlicum. Ondewrweg een foto laten maken door een medewerker van de Efteling. Deze foto heb ik even ingesteld als profiel foto. Ik moest deze maken van mijn dochter Britt die helemaal gek is van de Efteling.

Zijn jullie weer enigzins op de hoogte en getuige van mijn trainingskilometers. Ik kom steeds beter in vorm dus laat mei 2015 maar komen!

Laughing

JF

Reacties

Reacties

Caroline

Jammer jan Frans dat je niet met de eerste de beste "droomvlucht" weer naar huis toe kon.

Carmen

Weer knap gedaan. Laat jou droom maar uitkomen in mei 2015. !!????

Caroline

Akje,als sponsoring storten wij een bedrag voor elke kilometer die je van tevoren oefent tot aan de echte tocht.We beginnen maar voorzichtig met een cent per kilometer. Graag opgave tot en met nu hoeveel kilometer je al hebt geoefend. Voor Pia geldt hetzelfde maar dan voor de zweetdruppeltjes van de stress,graag opgave van de stand hoeveel zweetdruppels je al kwijt bent.

Jan-Frans

Kaatje,

Erg lief en leuk! Ik heb nu 3590 km gefietst met mijn racefietske vanaf aankoop. Dat is dus al een leuk bedrag met 1 cent per kilometer.

Liefs van je broertje.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!