berlibarca.reismee.nl

Nieuw record,139 kilometer!

Vandaag 139 kilometer getrapt. Ik wilde weer Abcoude gaan proberen. niet gelukt. Tot Utrecht ging het prima. Daarna slechte bewegwijzering en kwam ik via Nieuwegein weer terug in Utrecht terecht. Nog wat rondgezocht en nadat ik de jaarbeurshallen voorbij was gereden en midden in de stad uitkwam vond ik het welletjes. Wederom via Nieuwegein richting Culemborg. Pontje voor de tweede keer genomen en een frietje gegeten in het mooie Culemborg. Daarna met de hard blazende wind weer huiswaarts. Laatste kilometers gingen moeizaam.

Toch weer een voldaan gevoel. helaas heb ik Robert, mijn zwager die in Abcoude woont niet het tenue kunnen laten zien. Dit setje heb ik van hem cadeau gekregen. Graag iedere volger even een fles Coca cola extra kopen zodat de sponsoring in ieder geval iets extra's heeft gebracht voor zijn werkgever. Robert bedankt! Tevens bedank ik bij deze mijn jongste collega Garm die diep in het buideltje heeft getast en een flink bedrag heeft gestort. super Garm!

Er staan ook foto's van mijn nieuwe outfit op deze site.

groeten Pia en Jan-Frans

Reacties

Reacties

Judith

Yo JF & 3,14....!
Met het schaamrood op de kaken moet ik bekennen dat ik nú pas jullie blog heb 'gevonden'. Ik heb de achterstand even ingehaald door alle verhalen en reacties te lezen, dus ben weer hélemaal op de hoogte! Keileuk om op deze manier jullie pad naar Barça te mogen volgen.

Veel succes met de voorbereidingen en uiteraard zal ik ook een storting doen!

Besos, Judith

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!