berlibarca.reismee.nl

op dinsdag 90 km gemaakt als goedmakertje voor zaterdag..

Omdat ik toch wel buikpijn had van de kater en niet gefietst te hebben afgelopen weekend,vandaag op de fiets naar kliniek in Mill. Rug is nog steeds slecht en geen spuit dieer tegen helpt. Om half 8 zat ik op de fiets om naar Mill te fietsen. Het was maar 5 graden dus met jas en lange broek op weg. Vandaag wel 75 fietsers ingehaald wat toch wel nieuw voor me is. Het waren dan ook allemaal scholieren...

Vlak bij Mill met de wind op kop met 24 kilometer als snelheid komt er me een vent voorbij op een 'gewone' fiets. Ik denk valt in mijn kassie! Enkele meters verderop begint ie onder het fietsen ook nog een telefoongesprek! Ik gas erbij en gelukkig bleek hij een k.tfiets met electrische aandrijving te hebben. Een nepper dus! Net op tijd in Mill(9.25 uur) Via Oss en mijn werkgever weer terug naar Berlicum. Ik had een voldaan gevoel met 90 kilometer op het tellertje.

Misschien dat Pia nog wonderen kan doen voor mijn rug. Gelukkig is ze er tijdens de tocht naar Barca elke dag bij om me op te lappen.

Grtz Jan-Frans

ps leuk dat er reacties komen van onze volgeres. Het zijn er reeds 20 die hun e-mail hebben achtergelaten. Humoristische reacties gaan er altijd in!

Reacties

Reacties

Judith

Goed gesproken JF! Elektrische fietsen zijn voor losers. ;-)

De buren van 6

Jan-Frans die tocht naar Barca wordt een succes, dat kan niet anders! Wat een spirit! Op jouw verzoek om reacties met humor wilde ik een leuke gif in dit bericht bijvoegen (aangezien ik zelf nu geen inspiratie heb hahahaha) maar dat kreeg ik helaas niet voor mekaar! In ieder geval: ga zo door en hopelijk houdt Pie die lichamelijke ongemakken een beetje onder controle!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!