berlibarca.reismee.nl

Oeps, een half fietspad op mijn fiets..

Vandaag, op dinsdag, 90 kilometer gefietst. Mijn navigatie een route laten maken. Er zit namelijk een 'surprise me' functie op. Een hele leuke tocht gehad over boswegen waar ik normaal nooit terecht zou komen. Door de bossen in Schaijk waar hele mooie fietspaden liggen. Zoals gezegd erg leuk maar ook weer een vervelende situatie meegemaakt. Een van de bospaden was in onderhoud. Er lag mooi nieuw asfalt op. Wat blijkt; het was vers asfalt! Heel mijn fiets is bedekt met een laag asfaltpek! Niet normaal! Wielen frame spaken banden tandwielen schakelsysteem, werkelijk alles zit onder. Mijn kleren ook, kunnen de kliko in? Ben nu met benzine bezig geweest om het eraf te krijgen. Ik denk nog een uurtje of tig alvorens mijn fietske weer startklaar zal zijn..

pech met een verse weg!

Reacties

Reacties

Annita

Had maar een koffiestop gemaakt. De koffie in Berghem is altijd bruin.

Carmen

Idd, mooie fietspaden in Schaijk. Wel balen dat jij dit weer moet meemaken. Hopelijk kom je dit niet tegen onderweg naar Barcelona. Succes !!!

Marc

pekvogel...

let maar op jongen, fietsen zijn tere dingen.
Garm...:)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!