berlibarca.reismee.nl

Twee dagen achter elkaar

Dit weekend zowel zaterdag als zondag getrapt. Zaterdag 50 km, last van mijn slechte knie, zondag ging het weer beter dus 85 km gemaakt. Straks naar Barca moet ik 6 dagen achter elkaar fietsen en 1 dag rust. Gemiddeld 20 km per uur was het doel en dat kan ik inmiddels makkelijk. Enkele foto's bijgeplaatst van mijn Tomtommetje waar allerlei gegevens beschikbaar zijn. Maximum snelheid vandaag meer dan 40 km/u en gemiddeld dik 22 km/u. Liefhebbers kunnen daar mijn prestaties van vandaag aflezen.

Nog een half jaar en dan moet het gaan gebeuren!

Grtz Jan-Frans

Reacties

Reacties

wies

Met dit weer !!! IK ben apetrots op jou!!

wies

Met dit weer, ik ben apetrots op jou!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!