berlibarca.reismee.nl

Niet lekker, 2 x lek..

Mooie fietsdag vandaag. Niet te koud en een waterig zonnetje erbij. Gps een tocht van 100 km laten maken en trappen maar. Ging lekker! Op km 64 een lekke band. Gelukkig de voorband wat een beetje eenvoudiger is dan de achterband. Wel intussen helemaal koud geworden tijdens het repareren. Na reparatie weer heb op de fiets. Nog voor dat ik weer warm was.. Juist, weer lek! Laat ik nu 1 reserveband hebben en geen 2. Plakken was er niet bij want het was geen gaatje maar een gat. Wat nu? Mijn vrouw gebeld en het adres doorgegeven zodat ze op haar autonavigatie naar me toe kon komen om me op te halen. Na 1 uur belt ze op dat ze de gehele Milsseweg in Wanrooij heeft gehad. Ik stond niet in Wanrooij maar in een plaats er redelijk ver vandaan. Blijkt deze gemeente 2 Millsewegen te hebben. Na 1.5 uur heeft ze me uiteindelijk toch nog gevonden gelukkig. Huiswaards in een lekkere warme auto want koud had ik het inmiddels wel.

Een klein voordeel; ik heb geen vettigheid gegeten. Dat wou ik net gaan doen maar door de lekke bandenin the midlle of nowhere geen snackbar kunnen aandoen.

Waren toch weer 65 kilometers eneen ervaring rijker.

Groeten Jan-Frans en Pia.

Wink

Reacties

Reacties

Judith

Ge zit toch niet in een dipje hè JF....of lekt da mar? ;-)

Wies..

Toch iets om te leren, dat dit ook op de echte reis wel een voor zou kunnen komen!! Alles kan en alles kan gebeuren!Maar ook compliment voor het uithoudingsvermogen!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!