berlibarca.reismee.nl

Oefening baart kunst!

Naar Almere, Helmond, Eindhoven...

Toen ik 27 was ben ik geslaagd voor mijn rijbewijs. Mijn toenmalige instructeur leerde me shaggies te draaien tijdens het rijden, sloeg in de bocht een arm over mijn schouder en vertelde me over al zijn huwelijksmisere. Wij gingen boodschappen doen, lachten veel, en zagen het verder wel. Ik heb nog altijd een goed contact met deze Jan, en heb hem verteld over mijn probleem in het huidige verkeer.

Jan-Frans, mijn broer, is een veel strengere instructeur.

"Gas terug, blijf van die koppeling af, remmen in die bocht, had allang in moeten halen!!"

Ik oefen me te pletter! Bij iedere rotonde in Berlicum en omstreden neem ik gas terug, schakel ik a la minute,hou mijn voet ver verwijderd van de koppeling. Iedere keer weer opnieuw.

Het gaat goed komen!!!!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!