berlibarca.reismee.nl

Kerssemis

Na een vreetzame 1e kerstdag met 3 x teveel gegeten en 4 x te veel gedronken toch gewoon op de fiets vanochtend. Koud en zonder ook maar 1 keer te stoppen 110 km gemaakt. Geen snackbar of koffietentje aangedaan maar alleen maar stoempen! Al 10 mijn tenen waren ongeveer zwart van de kou. Ik vraag me elke keer weer af wanneer er eentje vanaf valt maar vooralsnog heb ik er nog gewoon 10. Misschien morgen nog wat kilometers maar de weersverwachting geeft sneeuw aan en dan blijf ik toch maar binnen.

groeten Jan-Frans

Reacties

Reacties

Annita

Ongelooflijk met dit rotweer, je bent een kanjer????

Jan-Frans

Leuk dat me volgt Nietje!

Annita

Vind het ook leuk om je te volgen. De vraagtekens moesten uitroeptekens zijn, maar dat had je wel begrepen he ? ????

Marc

Flink Calvé blijven eten jongeman, daar wordt je groot van Pietertje:)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!