berlibarca.reismee.nl

5000 kilometerprijs gepasseerd.

Vandaag op zondag 70 kilometer erbij gefietst. GPS al naar de kloten dus weer eens zelf een rondje moeten verzinnen. Was wel koud maar wel te doen. Na 50 km werden mijn tenen weer ijskoud en om geen onnodige risico's te nemen maar naar huis gefietst. Volgens kenners is 70 km ook genoeg om geen conditie te verliezen. Ik heb een foto bijgeplaatst van mijn kilometerteller die vandaag over de 5000 is gegaan. Of ik uiteindelijk Barca haal is niet zeker maar zeker is wel dat ik er niet onvoorbereid aan ga beginnen. 5000 km is toch niet niks.

grtz JF

Reacties

Reacties

Annita

Wat een prestatie !!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!