berlibarca.reismee.nl

regentest wordt Elandtest

Vandaag vol goede moed op weg. Nieuwe regenoverschoenen gekocht die wilde ik samen met mijn regenjas onderwerpen aan regentest. Na 3 kilometer ga ik onderuit.. Elandtest dus. Overschoenen al kapot voordat ze nat zijn geworden, in mijn regenjas een gat en knie, elleboog en heup flink afgeschaafd. Fiets valt mee, geen onoverkomelijke schade. Naar huis en Madeleine en Britt hebben mijn wonden verzorgd en voorzien van gaasjes.

Letterlijk leren met vallen en opstaan.

Undecided
Mijn fietsenmaker zal wel blij zijn met mij als klant. Daar zal ik wel weer heen moeten voor het een en ander..

Prettig weekend allen!

Reacties

Reacties

Annita

Ondanks de bulten , blauwe plekken en schaafwonden ook een heel fijn weekend.

Dolores

Had het verhaal graag 'live' gehoord vanavond maar 'k lig in bed, niet helemaal fris en fruitig. Hoop dat het meevalt met de piijn, die schaafwonden zijn niet prettig! Sterkte!

Kees

Da's balen man. Gebeurt de besten (zie je wel ;-)) en beter nu dan over een paar maanden.
Veel beterschap met de schaafwonden (vet houden werkt vaak best). Zoals gezegd mag je ook mijn regen-overschoenen en regenjas lenen.
Groetjes en toch een goed weekend nog!

Wies

Hartelijk gefeliciteerd Pia, en hier €40,- voor de eerste overnachting!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!