berlibarca.reismee.nl

2 x 50 is ook 100..

Afgelopen zaterdag en zondag niet getrapt. Zaterdag een pak sneeuw en zondag nog resten van die sneeuw en ijs op de weg. Mijn fiets wilde ik heel houden dus maar geen risico genomen.Wel twee dinsdagen achter elkaar gefietst. Vandaag en vorige week dinsdag 50 kilometer wat toch samen 100 is. Ik wil mijn opgebouwde beensterkte niet als sneeuw voor de zon zien verdwijnen dus elke mogelijkheid die zich voordoet klim ik op de fiets. Zo hoop ik mijn benen goed te houden tot de start. Minder dan 100 dagen te gaan!

Vandaag ging het bijna weer mis. Fiets ik bij Mariaoord in Rosmalen over het fietspad, valt er recht voor mijn neus een boom op het pad!

Yell
Stond er eentje bomen om te zagen.. Mijn remmen deden gelukkig hun werk. De boomsloper keek maar wijs!

Zijn jullie weer op de hoogte en kan mijn zus Caroline weer een euro bijschrijven!

Jan-Frans

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!