berlibarca.reismee.nl

70 km op het tellertje erbij

Ondanks de kou en nattigheid toch nog 70 kilometer gefietst. Ik probeer op die manier mijn benen sterk te houden. Gisteren een fietser gesproken die aangaf dat ik het noooooooooiiit zou gaan halen..Ik moest een hartslagmeter en, en, en, aanschaffen en anders trainen en, en, en,en...Eigenwijs is ook wijs.Ik ga hetgewoon op mijn maniewr proberen. Nu het allemaal zo dicht bij komt wordt ik toch wel een beetje nerveus!

Sealed

Ik wilen zal het halen!!!

Yell

JF

Reacties

Reacties

Patrick

Komt wel goed schatje.

Kees van Uden

Whahaha, die fietser heeft er geen verstand van gehad: je hebt echt absoluut geen hartslagmeter nodig voor je reis en inmiddels al genoeg kilometers in de benen. Maak je dus niet druk en geniet ervan Mixer! Niet meer vallen, helm op etc en dan komt het helemaal goed!

Annita

Komt zeker goed , schatje. Je kunt het, zeker weten !

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!