berlibarca.reismee.nl

Is ie er al?

Op de laatste foto sta ik bij een Spaanse auto. Nee, nee, ik ben er nog nie! De auto stond in Vinkel. Kon toch niet laten om er een selfie aan te besteden. Vandaag voor het eerst in korte broek en korte mouwen gefietst. 60 km heerlijk getrapt. Door Vinkel en Nistelrode via Berghem naar V3l voor een koffie. Ik zei tegen mijn collega's: je zou toch met dit weer moeten werken.. Ze konden het niet waarderen. Terug via de bossen in Schaijk weer naar huis en Britt een slushpuppie en Madeleine een ijsco getrakteerd.

JF

Reacties

Reacties

Annitamachielsen@gmail.com

Ja idd, je zult toch moeten werken he met dit prachtige weer pfff...hahahaha

Carmen

Zag vandaag iets blauw/wit langs komen fietsen!!!
Morgen denk ik aan JF. Je zal dan maar moeten werken ????????

Halit

Mooie flitsende blauwe (strak) pakkie aan gisteren. Kon niet missen.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!