berlibarca.reismee.nl

nat, natter, Jan-Frans

Hondenweer. Toch 102 km gefietst. Verste plaats Wijchen. Om 09.30 uur aangefietst met alle toeters en bellen; regenjas , regenoverschoenen, mutske voor onder mijn fietsthelm, 2 volle bidons met vitaminenvocht een banaantje en een krentenbol en gaaaaan.. Het regende al bij vertrek en het is blijven regenen tot 30 minuten voor aankomst thuis. Leuk is anders maar ik heb het doorstaan en zal iig weten wat het is als ik op de weg naar Barcelona ook zulke dagen zal hebben. Al weer een hoofdstuk toegevoegd aan de voorbereiding van ons tochtje. De toeters en bellen hebben de test goed doorstaan. Wel goed nat maar door de kleding toch redelijk om te hebben. Kost wa mar dan hedde ok wa. Thuis heel mijn fiets uit elkaar gehaald en schoon gemaakt. Er zat ongeveer een emmer zand op en in. Hij staat nu weer startklaar in mijn garage op het speciaal ervoor gekochte matje.

Smile

Nog 42 dagen!

Grtz Jan-Frans

Reacties

Reacties

Joris

Hey Jan Frans,

Waar jij komt schijnt de zon, dus waar maak je je druk om. Toch respect voor je voorbereidingen, ben overtuigd dat het je gaat lukken!
Maar elke avond een fles wijn........

Succes!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!