berlibarca.reismee.nl

Nog 35 dagen!

vanavond tijdens onze wekelijkse wandeling (ALTIJD dezelfde route, jaar in jaar uit!) kwamen we tot de ontdekking dat we nog 35 dagen te gaan hebben voor vertrek. IIIEEEKKSS!!!

Afgelopen weekend ben ik met Britt weer eens naar de Efteling geweest, en je zult het niet geloven maar ik ben weer 2 keer verkeerd gereden! Op een onbewaakt idioot moment reed ik bij een benzinepomp binnen in plaats van gewoon rechtdoor, en bij de Mac D heb ik de auto ternauwernood heel gehouden vanwege het krampachtig switchen van links naar rechts. Zenuwen!

ondertussen hebben we weer een geweldige sponsor erbij, Paul Dortmans, een fijne jongen die we allebei al 100 jaar kennen. Geweldig!

morgen met behulp van de Tom tom naar Deurne (iieekksss) om examen af te leggen in Guasha,een schraaptechniek( weer iieekksss) waar ik mijn broertje onderweg naar Barcelona mee fit hoop te houden.

Gelukkig neem ik een paar dozen wijn mee... Pia

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!