berlibarca.reismee.nl

Pasemus

Foto geplaatst van het ei dat Britt voor me geschilderd heeft.Op Pasen mijn eigen eitjes een stukje Brabant laten zien. Den Bosch, Zaltbommel, over de dijk naar Wijk en Aalburg en via Heusden weer terug naar huis. Mijn eitjes hebben geen paashazen gezien. Weinig te doen in de door mij doorkruisten gereformeerde dorpen. 86 kilometer gemaakt, dat vond ik voldoende na het hele weekend de marmeren vloer van dichtbij gezien te hebben. Huis helemaal uit en weer ingeruimd en tussendoor gestript en weer voorzien van een frisse nieuwe waslaag????.

nog 3 en halve week voor vertrek!

groeten JF????

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!