berlibarca.reismee.nl

Training voltooid!

Op de foto staat mijn fietsje te blinken en gereed om aan de tocht der tochten te beginnen. Vandaag met Kees mee gefietst totaal 56 km. Daarna zelf nog een stuk erachter aan geplakt, mijn totaal 101 km. Dit deed me gelijk aan een mopje denken. Echtpaar in financiële problemen, vrouw gaat op woensdag middag het oudste beroep uitoefenen om een centje bij te verdienen. Man komt thuis en vraagt: nog wat verdient vandaag? Vrouw: ja 101 euro! man: wie betaald er nu in vredesnaam 1 euro? Vrouw: allemaal.

Vanaf nu wordt er niet meer door me getraind en zullen de verhalen vooral van mijn zus Pia komen. Ik hoop dat jullie mee willen genieten van onze trip. Tot 2 mei! Dan komt het eerste echte reisverslag erop te staan.

groeten Joop Zoetemelk

Reacties

Reacties

Annita

Heel heel veel succes !!!!
Ik blijf je volgen op je reis ????????

Annita

De vraagtekens waren kushandjes volgens mijn toetsenbord hahaha

Caroline

Nou laat dat blinkende blauw maar in goud veranderen!

Bikers (john)

Heel veel succes en plezier natuurlijk en ook wij blijven je volgen.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!