berlibarca.reismee.nl

Kop is eraf

Hallo luitjes,

Luitjes ja want we hebben 47 volgers. Vandaag vertrokken om 10.30 uur vanaf Middelrode. Was best heftig allemaal. Veel familieleden er werd toch her en der een traantje gelaten. Tja het is toch een maand van elkander weg, maar we willen toch wel weer heelhuids thuis komen. Prachtig weer en mijn maatje Kees heeft 30 km mee opgefietst. Bakse koffie samen gedronken en Kees naar huis en ik alleen verder. Via mijn Mio ging het qua weg zoeken van een leie dakkie! Leuke route door de bossen in de Kempen en om 15.15 uur bij het reeds geboekte hotel in Diest. Pia stond al uit het raam te kijken en was blij me te zien. Onderweg een foto door een vrouwke laten maken bij de grensovergang naar België . Nog een paar foto's bij geplaatst.

Dag 1 : 99 km met een gemiddelde van 22.7 en een topsnelheid van 37.5 km per uur.

grtz JF

Ilvie & Koen

Yes!! Goed gedaan! Tante Pi de weg ook goed gevonden? Geniet van de eerste avond! Proost!!

Caroline

Da,s een!

Kees en Dolores

Wij zijn natuurlijk heeeeel trots op jullie!! Nou de rest van de dagen hopelijk ok van un leie dakkie!! We hopen dat het meevalt met de regen morgen! Succes op dag twee!

Susan

Zo goed bezig, goed begin is het halve werk! Veel succes en vooral geniet ervan!

ank

Succes en slaap lekker

ankmoseman@live.nl

Super snel gegaan op naar dag twee

Berri

Het goeie begin is het halve werk, ( of zoiets)

Jan

Mooi om te lezen. De Mirrooise brug was gisteren misschien wel het hoogtepunt? Met een spectaculaire afdaling als beloning! We snakken naar meer…..

mark-anneke@ziggo.nl

laat de rest van de reis een vervolg van dag 1 zijn! heel veel succes met zijn 2en! gr maanthro

Sofie

Trots! Zet hem op vandaag

Miriam

Geweldig, zet hem op!!
Gaat jullie lukken ????????