berlibarca.reismee.nl

Vertrek!

om 5 uur vanmorgen was ik al uit de veren! Ik wou eigenlijk het hele huis nog ff poetsen, de laatste dingen inpakken, benen scheren en wimpers verven, u weet wel, In plaats daarvan heb ik 4 bakken koffie gedronken en een uur zitten candycrushen! Nog een flinke ronde gemaakt met man en hond, toen "mijn" autootje ingepakt en de tomtom 3x gecontroleerd of tie het nog wel deed(want anders). Mijn zus had de oprit versierd met ballonnen en oranje kroontjes, en ik kreeg een draad van Ariadne mee om de weg naar huis weer te kunnen vinden en vele hugs and kisses van alle uitzwaaiers.

ging allemaal prima.

nu net terug in ons hotel,waar ze heerlijk bels spreken, languit op bed met een glaasje rood.

het leven is goed.

Reacties

Reacties

Bernadet

Enjoy, lieve Pia....en die broer van je zal ook wel lief zijn...dus ook voor hem Enjoy. Proost

Kees en Dolores

Goed gedaan Pia!! Op naar dag twee!

maartje en maarten

De kop is eraf.....geniet van je wijntje en morgen fris weer op....op naar de volgende 100 km....

Judith

Amai waa sgoon om al un verhaaleke van oe te leeze! Goe gedaan vrouwke; dunne kop is deraf! Dikke kus, ook veur oew broerke en lekker slape strakjes. Salukes! X

marianne reisinger

heel veel geluk morgen ,slaap lekker !!gr, m.

Jan

Succes!

Sofie

T tomtommeke deed dus goed? Gelukkig maar! Geniet!xx

Caroline

Verwarring? Het begon mooi, nog even poetsen,vroeg op,benen scheren kon ook nog(nog steeds in de veronderstelling dat Jan -Frans de pen had, wenkbrauwen en dan als afsluiter wimpers verven,ja dat zal er wel leuk uit zien op de fiets,zijn ze ook nog gekruld?

Judith

@Caroline: het schijnt dat wielrenners hun benen scheren, of ze ook hun wimpers verven en candycrushen...ge wit ût nie hè...! ;-)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!