berlibarca.reismee.nl

Dag 2: 122 km gemiddeld slechts 18.7 km p/u

07.30 uur zat ik op de fiets. Na 10 km de eerste klim, ga op de pedalen staan en 'pats' een spaak eruit. Profisorisch gerepareerd en met wel klein slagje in mijn achterwiel toch maar weer verder. Op km 12 begint het te regenen, gezellig begin. Na enkele minuten wordt het weer wat droger en is het toch een leuke tocht. Om 11.00 uur ben ik nog 6 van het geboekte hotel en daar komen de bulten! Ik kon met het kleinste verzet de berg echt niet op.. Ik denk; Barcelona ga ik echt niet halen! Na de berg opgelopen te hebben staat er bovenaan een bord: 22 procent afdaling . Vandaar dat ik er niet tegenop kwam. Nog enkele kilometers naar het hotel, weg afgezet... Is er een rally voor auto's aan de gang, tig kilometer omrijden en weer kan ik niet verder . Nu draagt mijn fiets de naam van 'anyroad' dus ben ik op het kleinste verzet letterlijk door een weiland gefietst met het gras tot mijn knieën. Daar tref ik Pia die aangeeft dat we pas om 16.00 uur naar de kamer kunnen. Ik ben weer op de fiets gestapt en er nog 33 kilometer bijgetrapt. Bergie op en berige af . Totaal leeg stap ik kliedernat in de auto. In bad en een pizza wezen eten. Nu is het 21.15 uur en schrijf nu dit verhaaltje.Zodadelijk plat en slapen. Morgen weer 119 km gepland..Dwars door de Ardennen. Vandaag meerdere foto's gemaakt die ik heb bijgeplakt. Trusten en de groeten van Mij en Pia.

Reacties

Reacties

Michaela

We zijn supertrots op je

Kees

Dat zat niet mee, maar vanaf nu wordt het vast alleen maar beter! Morgen zou ik wel even de spaak laten repareren bij een fietsenmaker.

Dolores

Goh un goei begin! Die rotspaak! En die vervelende rally! En dan ook nog es zoveel extra kilometers! En een beklimming gelijk aan de Himalaya! Maar je weet nou ongeveer wat je nog te wachten staat! Dat gaat helemaal goed komen! Wat 'n avontuur! Gelukkig maakt een overnachting in een heus kasteel dan weer veel goed! Succes morgen!

Bernadet

Komt goed....alle begin is moeilijk. Heb je dat maar vast gehad.truste

Joris

Kom op JF,

Je laat je toch niet door de eerste bergjes uit het veld slaan.

Keep up the good work!!

Guusje

Nou J.F. petje af voor jou mentaliteit en inzet heel erg knap .nog veul succes Gr fam. van Rooij

paul

Net terug uit frankrijk vakantie
Wel even door fietsen hé
Een omwegetje een beetje van de weg af en een d
Beetje pech
Komt goed jantje je fiets het mooie weer tegemoet
Even door fietsen hé

Jan en carol

De tweede dag is altijd de zwaarste. Vanaf nu wordt het genieten. En blijkbaar had Pia weer de weg kunnen vinden. Dat gaat dus helemaal goedkomen.

Ben

vandaag de Ardennen, dat wordt stoempen. Maar met jouw voorbereiding moet dat lukken. En besef dat niemand zichzelf kent, zolang hij niet geleden heeft!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!