berlibarca.reismee.nl

Kutje!

mijn arme vermoeide broertje heeft zojuist, met zijn laatste beetje energie, een lang verhaal geschreven. Het ging over het slechte weer van vanmorgen, de gevaarlijke weg met voorbijrazende vrachtwagens, het niemandsland waar hij doorheen getornd heeft, waar hij nergens iets te eten of te drinken had kunnen vinden, een fietsenmaker die open was maar niet wilde helpen., de 120 km die hij afgelegd heeft, etc etc.

Nou zitten we in een derderangs hotelletje in Vaucouleurs, niks mis mee hoor, en lekker goedkoop,maar de wifiverbinding is navenant, en net toen hij eindelijk klaar was met schrijven, flikkerde de verbinding eruit en WEG ....! Alle woorden zwerven ergens op het web, maar waar?

't kon er nog net bij vandaag!

Lieve groeten van pia

ps JF wordt met d'n dag slanker en fitter, jullie kennen hem straks niet meer terug! Die vrouw in de bezemwagen heeft nog niets aan omvang verloren.

maan

Die klote Fransen ook!!!! Wij zijn blij om elke dag te lezen dat jullie weer heelhuids aankomen op de plaats van bestemming! Dat houden we zo, hopen wij. Hou vol en morgen weer een nieuwe dag!

Bernadet

Hahaha Pia,
Jullie gaan wel erg snel...of nie!!?
Lope Dan Pia.. ;-)
Hier is het weer ook niet geweldig...maar gelukkig niet koud

paul

Der mag beest kon een kilotje af hoor dat fiets beter op het vlakke deel maar jantje moet houden je ben bijna door het regen gebied van de ardennen noord frankrijk je rijdt het mooie weer tegemoet
De belgen in dat deel zijn niet altijd even aardige de fransen wordt het al wat beter maar komop nog een stukje en je ben ter grot paul

John (Bikers)

He Jan Frans,

Een spaak minder hoeft geen probleem te zijn daar kun je nog wel even mee verder en er komt wel een fietsenwinkel waar ze je wel willen helpen.
Hou vol en gas erop.

Groeten,
John en Theo

maartje

Goed bezig jullie..... en pia vraag anders aan je broer of die een dagje wil ruilen!!! Jij op de fiets voor kilo's en hij lekker bijkomen in de auto ;) .....

wim

Ik adviseer 3 flessen Pleegzuster Bloedwijn per dag te nemen om aan te sterken. Wim, Huismeester Le Carrefour .Bonjour Pia en Jan.

Gerdie

WOW wà gaode gullie snel !!!!! knap stukske werrek van jullie allebei !! ik volg ullie op de voet ( bedoel op ullie fiets en auto)!!!! Heel veul groetjes uit Dinther.

Wies

Ik blijf trots op jullie