berlibarca.reismee.nl

Dag 6

het weerbericht voor vandaag voorspelde regen, harde wind en weinig zon, dus wij zagen de bui alweer hangen! Maar toen we vanmorgen om 6 uur op kwamen was het behoorlijk koud, zo'n 10 graden, maar het zonnetje scheen al volop en de wind was rustig.

op naar Dijon ( mijn tomtomjuffrouw zei steeds dij-jon), JF en ik hadden zo ongeveer dezelfde route. Ik heb hem een x opgewacht, en de arm-en beenwarmers konden al uit. 20 km daarop hebben we samen koffie gedronken in zo'n piepklein groezelig cafeetje, waar JF zijn koude voetjes kon warmen in de zon en even zijn helm af kon zetten om een streeploos bolletje te krijgen. En hopla, we hadden vakantie!

de route was redelijk vlak, met af en toe een uitschieter, maar prima te doen voor ons Ak. Wel heb ik met klamme handen en hoge hartslag door Dijon heengeworsteld, jakkes toch! Als mantra herhaalde ik steeds hardop;" opletten pi, opletten pi", en ik heb dan ook niks van de stad gezien, alleen maar de camions en de aansnellende mercedessen en de gifspuitende hoge tractors (op de snelweg!) van de wijngaarden.

we logeren in Nuits de st Georges, een prachtig stadje midden in de Bourgondische wijnstreek. Méér dan zonde dat we in de alcoholvrije dagen vd week zitten!

morgen naar Chardonnay, dat belooft wat!????????????????????????

Reacties

Reacties

nicole

ik ben trots op je Pi! nog nergens tegenaan gereden en nog geen wijn gedronken! welke van de 2 mij het meest verbaast laat ik ff in het midden!! Geniet ervan!

Wies.

pia zeg nu niet steeds. Opletten pi,zeg b.v.och wat druk is het hier,leuk! Zo zie je ook nog eens wat!

Adam

Geweldig schat, lekker vakantie ook!!

Adam

Geweldig gedaan schat, en ook nog vakantie hebben!!

Judith

Schat, niet rekenen op onheil....relax! En bovenal: geniet van alle fijne dingen. Wat betreft die Chardonnay, gewoon lekker van nemen, en anders roep je gewoon keihard (tegen eeeeh, jezelf?): "ChardonNEE...!" xx

ank

pi doe je het niet na super zit nu aan de chardonnay en proost op jullie

paul

Het gaat goed

paul

Hoezo alcaholvrijen dagen Je hebt net een wijngaard gekocht fransen hebben vernomen dat een fietsende wijnboer JFA wijnproductie met ene hoge snelheid richting spanje is grt paul

Brigitte

Knap van jou hoor Pia. Ga zo door. X

Maria

Lekker zo, geen sleur niets voorspelbaars! Geniet ze, jullie doen het super! Dikke knuffel.

Bea

Geweldig Pia, de rest is vast een peuleschilletje na Dijon

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!