berlibarca.reismee.nl

Dag 7

Alweer dag 7. Weer erg vroeg wakker en na een lekker stevig ontbijt al weer voor 07.30 op de fiets. Pia enkele minuten later in de 107 ook op pad. Kilometers gingen als een speer vandaag. Er stond een trip van slechts 78 km op de rol. Pia nam dezelfde route als dat ik met de fiets nam. Pia rieed me voorbij op kilometer 40! Ze dacht ; nu pas? Zo snel ging ik. Mooi gloeiend en geen steile hellingen. Om 11.15 uur de tocht al volbracht, 78 kilometer gemaakt. Morgen staat er een tocht van 133 km gepland dus ik zeg(net zoals in de peperkoekreclame) ; ik ga nog een stukkie.. Samen met pi een trip van 50 km erachteraan gepland. Pia komt me dan halen en we rijden saampjes met de fiets achterin weer terug naar het geboekte hotel. Plan was goed maar het gaat me toch regenen! 10 km voor het einde stopt mijn kilometerteller ermee en enkele meters later ook nog mijn GPS..Toch lekker 50 km afgesnoept van de dag van morgen want morgenvroeg ze Pi me weer af waar ze me vandaag heeft opgehaald. Op de weg terug vandaag heb ik de auto bestuurd zodat Pia ook eens onbezorgd rond kon kijken. Vanavond lekker wat Chardonnaytjes gedronken. We zitten namelijk in het dorp Chardonnay. Vandaag geconstateerd dat we al bijna op de helft van de reis zitten. Totaal reeds 790 km afgelegd. Weliswaar komen de moeilijkste gedeeltes nog maar de helft is de helft.

groetjes Pia en JF

Reacties

Reacties

maan

Lekker! Tis maar goed dat je al die wijn er weer af fietst, anders kunnen ze je naar huis terug rollen! Maar zeker verdiend, kanjers! Slaap lekker en tot morgen!!

Hedwig

Wat fijn, zo'n dag waarin alles soepeltjes verloopt! Hopelijk wordt dat de trend! Lekker slapen voor straks in Chardonnay! Proost!!!

Wies,

Neem toch een dagje vrij, je hebt meer als genoeg k.m. Afgelegd!!

Carmen.

Jullie verhalen zijn elke dag weer anders. Het is verrassend om ze weer te mogen lezen. Jullie zijn erg goed bezig. Proost ;-)

Dolores

Dat was een leuke dag vandaag (op de regen na dan!). Doet je km-teller en navigatie het weer (wel zo handig natuurlijk!). En jeetje, al op de helft!! Als dat zo doorgaat wordt dat 1,5 week op het strand van de Costa Brava! Neem nog maar een Chardonneetje!!!

Annita

Wat een prestatie !!

marianne

Mooie verhalen heel leuk om jullie te volgen maar als je op een plaats komt met zo'n mooie naam zou ik daar toch een dagje blijven !heel veel groetjes en goede reis.XXX

José

Ik kijk ernaar uit om de avonturen van Pia en Jan-Frans te lezen. Groot gelijk Pia om een poepie chic hotel te boeken, dat hebben jullie wel verdient! Zeker omdat de helft er al opzit. Drink en geniet met je maatje.

Wies,

Ben erg blij met zo,n mooie en dappere kinderen, en trots!!

ank

Hoe gezellig samen gourmetten op een berg heel bijzonder komt nooit meer voor.????????

Bea

Welverdiend dat wijntje.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!