berlibarca.reismee.nl

Dag 8

Dag 8. Slechts 75 km vandaag. Dit omdat geen hele rustdag heb genomen maar vandaag een halve en eergisteren een halve.Was ook genoeg voor vandaag. Dwars door Lijon gereden en flinke hoofdpijn van alle uitlaatgassen gekregen. Aan het eind ook nog enkele pittige, lange beklimmingen en de pijp was ook leeg ondanks de slechts 75 km. Pia heeft een super de luxe hotel geboekt. Daar vroegen ze of we ook het diner wilde nuttigen maar het goedkoopste gerecht kostte al 39 euro op. We zijn met de auto naar het dorp gereden en daar hebben we vlees, brood, sla en drinken gekocht en zijn gaan gourmetten op een bergtop op een kleed. Ik had van Madeleine een klein gourmetsetje meegekregen en die hebben we nu dus gebruikt! Vandaag mijn fiets weer helemaal gereinigd en opnieuw ingevet voor de komende dagen. Vandaag zitten we in Vienne en morgen staat er weer een 100+ route op de rol. Al met al een leuke rustigere dag gehad. We willen al onze volgers alvast bedanken en we lezen alle reacties in de avonden met veel plezier door. Blijf dit doen aub, wij genieten ervan! Weer was vandaag redelijk maar het is nog steeds niet veel. Mijn kilometerteller is overleden maar mijn GPS is weer opgedroogd en werkt gelukkig weer.

groetjes van Pia en JF

maan

Hadden jullie zo'n lange verlengkabel bij? Jammer van de kilometerteller ( leg hem in een bakje droge rijst, dat lukte met mijn telefoon ook). Hoofdpijn zal wel door de wijn komen van gisteravond, maar was een goeie smoes, uitlaatgassen! Succes morgen en welterusten! Tot morgen!

Maita

Hallo jf en pi,
Leuke verhalen en knap gedaan tot nu toe. We nemen een lekker wijntje op jullie!

Dolores

Wederom genoten van jullie reisverhaal en de facetime sessie van vanavond! Goed om je weer ff 'live' te zien JF!! Jullie maken het prima daar! Ook genoten van een topavond met Madeleine, we hebben weer heel wat ideeën opgedaan! Je wilt niet wat je te wachten staat als je terugkomt????????. Succes weer morgen en we zien uit naar het volgende reisverslag!

Dolores

Die vraagtekens zijn eigelijlk smilies!

Berri

Als ik een petje op had, zou ik het afnemen!! Leuk om jullie te volgen, ook in een sjiek hotel!! Succes en Pia ????

Berri

Vraagtekens is een duim omhoog, dus goed gedaan.

Paul

Wat een avontuur maken jullie mee, zeg! Ik heb het reisverhaal doorgelezen: Met ups and downs, maar vol goede moed, héél knap. Geniet van 't avontuur en als je terugbent, veul BBQ-en ;-))

Paul

BBQ-en om weer wat vet op de botten te kweken...

Caroline

Pi,heb je dat eerste hulp zakje voor natte telefoon nog meegenomen,helpt misschien ook wel bij de kilometerteller? Niet te warm vandaag?

Bea

Ja Pia, ben je nu om Lyon heen gereden of er ook dwars doorheen. Al doende leer je wel natuurlijk ????????