berlibarca.reismee.nl

Dag11

Bonsoir madames et messieurs,

we zitten nog buiten op ons eigen terras, hebben net gezwommen in ons eigen privé zwembad, en het is nog zo'n 25 graden. Jan-Frans gelijk het zwembad mee schoonmaken (zie foto)als een volleerde pool boy! De plek hier heet Saint Martin de Londres. Afstand vandaag slechts 80 km en morgen 70 kilometer wat voor mij (JF dus) twee halve dagen betekend dus uiteindelijk mijn rustdag is. Het gaat nog steeds goed. Mijn kont begint nu wel een beetje te protesteren. Vandaag toch weer een pittige klim erin en wederom mijn topsnelheid opgetrokken naar 63.8 km P/u wat toch behoorlijk snel is op een bandje van een centimeter breed. Wel ben ik een beetje huiverig voor de besneeuwde bergtoppen die overmorgen zullen opdoemen als we de Pyrineeen In zullen gaan duiken. Ik heb NOG een extra setje blokjes voor onder mijn schoenen en die zullen waarschijnlijk wel nodig zijn. We zijn reeds aan het kijken naar een leuk, vet hotel voor als we die besneeuwde bulten overzijn aan de Costa Brava.Daar kijken we nu toch ook wel naar uit. Eigenlijk hebben we te weinig rust genomen maar ja, ik blijf een planner en die wil altijd net iets voor liggen op het af te leveren werk..Gelukkig zijn we inmiddels kanjers op het gebied van kilometerage berekenen en in het boeken van goedkope en toch prachtige hotels en B&B's. Daardoor blijft er dagelijks wat meer tijd over om leuke dingen te doen wat aan het begin van onze trip wel eens tekort schoot.Pia begint nu ook een beetje in de vakantieflow te komen en neemt wat meer tijd voor zichzelf. Heerlijk is het om dagelijks jullie reacties te lezen. Hou vol want voor je het weet is Barca al op de kaart te zien die we dagelijks aanpassen naar plaats van verblijf.

Tot morgen!

grtz Pia en JF

Reacties

Reacties

Dolores

Zo fijn dat het vakantiegevoel begint te komen! Al moeten er nog een paar pittige heuveltjes beklommen worden, het strand begint nu ook te roepen. Vamos a la playa! Maar eerst ook nog ff naar Barcelona!

mjcreisinger@home.nl

ik zag de nieuwe jurk !!!

Hedwig

Oh wat heerlijk dat zwembad!! En wat ontzettend verdiend ook! Geniet er van en ook van het zonnetje!!

Anja

Wat een helden zijn jullie! Jullie leveren toch alletwee een grote prestatie en de samenwerking lijkt gesmeerd te gaan. En dat allemaal als broer en zus, bijzonder!

ank

Geweldig jullie zo samen op pad wies loopt vast naast haar schoenen van geluk.

maan

Petje af voor jullie! So far so good! Succes met de bergen en houd er rubber onder! Tot morgen!

Bernadet

Nou, wat fijn allemaal...en leuk te horen dat het allemaal wat meer ontspannen gaat....houd vol en geniet.
Het is ook heel leuk jullie verhalen te lezen.

Paul

Ik ben blij dat jullie ook 1 dag tot rust hebben kunnen komen (JF nie de pool poetsen maar genieten hè!), helemaal verdiend! Nu die verrekte Pyrenëen, ik wens jullie héél veel succes!!! Het is een "hobbel" die genomen moet worden maar daarachter ligt..... ;-))

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!