berlibarca.reismee.nl

Dag13

Dag 13 en Spanje nadert! Zoals gisteren al gemeld vandaag slechts een halve dag gefietst, 73 km. Vanmiddag gerust, beetje geshopt, bij het zwembad gelegen en naar het strand geweest, ja, ja zo ver zijn we al. We verwachten overmorgen al Spanje binnen te rijden. Bergen worden wel hoger en hoger en mijn benen moeten erg hard werken. Hotels boeken wordt ook moeilijker want de bergen vormen daar een opstaken in wat betekend dat we van onze route af moeten wijken en we een afstand op de kaart overbruggen van 75 km terwijl ik er dan 100+ moet fietsen. Op zich niet erg want we hebben de tijd en mijn inschatting van de te maken kilometers totaal blijkt nogal aan de hoge kant te zijn geweest dus een paar km extra is dan ook niet erg. Vanaf nu bemoei ik me niet meerte boekingen van hotels want elke keer als Pia het heeft geboekt is het super en als ik me er tegenaan bemoei is het een of ander smoezelig versleten 2** hok.Wel zijn we beide niet van de leg te krijgen en kijken er maar dwars doorheen. Enkele foto's bijgevoegd , stier op de auto gesprongen, Pia onder een rozenstruik en in de zee en ik voor het eerst met palmbomen op de achtergrond. Morgen weer een nieuwe(zware) dag voor de boeg en na de gedane inspanningen laten we weer iets van ons horen!

Bonsoir!

Reacties

Reacties

Bernadet

Het klinkt allemaal weer goed, ook de foto's zijn mooi.
Succes voor morgen

Wim.broeren&kpnmail.nl

Mooie foto,s en veel succes voor morgen.

Annita

Wat een avontuur. Jullie zijn ware helden. We kijken zelfs elke dag naar jullie verslag uit
. Heel leuk om jullie te volgen

maan

je hebt geen gps meer nodig! Volg de kustlijn! Succes morgen weer en het begint al op een echte vakantie te lijken! Tot morgen!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!