berlibarca.reismee.nl

Dag13 annex

even wat huishoudelijke mededelingen!

allereerst onze gezondheid; ik heb tot 2 dagen geleden mijn longen uit mijn lijf gehoest, een heeeel irritant hoestje wat niet te onderdrukken was met strepsils of muntendrop. Arme broertje werd er steeds opnieuw wakker van, hoe ik ook met mijn kop onder de dekens probeerde zachtjes te doen! Nu is hij zelf de Sjaak, verkouden en vol snot. Maar... De zon doet ons veel goed, het kon allemaal veel erger.

ten tweede de samenwerking, ik kan alleen maar zeggen dat die prima is! JF is van de planning,( hij legt bv s'avonds zijn tandenborstel met tandpasta alvast klaar!)( zou een goeie zijn voor in de zorg, daar doen ze ook zo'n dingen). Ik smeer de broodjes voor de volgende dag en vul de bidons, samen doen we de was en plannen we de route en de hotels. S'morgens hebben we een strakke routine; het loopt als een fluitje!

Ten derde de stemming, de harmonie. Je zou denken, broer en zus, dat zal wrijving geven, maar niets is minder waar! Geen onvertogen woord, geen irritatie ( behalve als een van ons weer eens iets kwijt is!). Iedere middag zijn we weer blij dat we elkaar zien!

Financieel doen we het ook al niet slecht (wat saai) dank zij onze sponsors. Het ziet er naar uit dat de "bejaardensoos" van Balkum een mooie avond kado krijjgt van ons!

nou... Pia is nog steeds dik, JF wordt steeds fitter, maar valt , gelukkig, ook niet veel af. Onze kleur bruin is vooral plaatselijk!

Fiets en auto perfectement! Au revoir! P

Reacties

Reacties

Caroline

Nou jullie zien er alletwee goed uit hoor,Pi ook heel bevallig in zee maar heb je nou plastic zakjes om je voeten of ben ik nou zo kippig? Uien langs het bed helpt het beste en Akje lekker alles eruit zweten onderweges!

Toke

Pia erg leuk om je te "volgen".
Knap wat jij en je broer presteren.

Veel groetjes en goeie reis / vakantie verder.

Bea

Leuk om de dagelijkse prestaties van jullie te volgen.
Gaat steeds beter met jullie, verhalen ontspannen verteld.heel relaxed. Mooie foto's ook, leuk jurkje Pia????

Els

Hoi Pia ik sta versteld van jouw!!!!! Een echte avonturier aan t worden. Enne............ Je hebt mij geleerd dat longen voor ruimte innemen staat, dus hoesten maar. Alle bekrompenheid eruit!!!!!!??????????????Els

Bernadet

Ik wilde hier een mooi foto van een reuske plaatse...maar dat gaat niet....of ik kan het niet.

José

Even naar Hans Anders Caroline....

José

Pia en Jan-Frans, wat een avontuur! De sangria staat al koud voor jullie KANJERS!!!

buurman Piet

hoi Pie en JanFrans, mooie tocht die jullie samen maken. Fijn dat jet zo goed gaat samen en natuurlijk met de tocht: Pie in de auto enJF op de fiets.
In Mirroi hebben we de kermis overleefd, was geen grote opgave: het was evenals voorgaande jaren erg stil.
Succes met de laatste etappes.

Harry Mathijssen

Beste Jan Frans en Pia,
Wat een prachtig avontuur,ik heb nu alle reisverslagen gelezen en de foto's bekeken,leuk om jullie te volgen.
geniet van jullie samen zijn, e un bon voyage.
PS De beloofde sponsoring voor het bejaardenhuis is voldaan.
om alvast een idee te geven,ze hebben bij Berlerode een duofiets,misschien kun je om je conditie op peil te houden gaan duofietsen met de bejaarde mensjes daar.

Gerdie

Zo leuk om jullie te volgen !!!! Maar wat een vervelende verkoudheid, dat die nu nou moest komen !!!! Zou een natte doek om je hals niet helpen?? Nondejuu ik doe ut jullie nie nao !!!!!! Heel veul groetjes van mèn.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!