berlibarca.reismee.nl

Nogmaals dag 13, sufferds wij!

we hebben 45 km door de Pyreneeën gecrossed om WiFi te vinden voor een nieuw verhaal voor jullie! En waar zitten we? Bij de Mac natuurlijk! Toch heel apart om een mc Bacon te eten onder de wuivende palmbomen! Het meubilair is anders werkelijk precies identiek aan dat van den Bosch, vreemde gewaarwording!

vandaag logeren we in Felines Termenes, in een in -de-jaren-70-blijven-hangen logement. Geen wi-fi en zelfs geen bereik om te bellen, ouderwets dus. Zwembad mag geen zwembad hete; water zo groen als gras! Maar het is schoon en rustig, misschien zullen we ein-de-lijk eens goed slapen! De tocht was pittig voor ons Ak vandaag, 97 km waarvan 50 met de wind(kracht8) tegen en ook nog eens 25 km geklommen! De kanjer!

nog 4 dagen fietsen en we zitten in Barcelona!

De hoge toppen van de bergen jagen ons allebei schrik aan, maar ze zijn magnifiek mooi! De dalen liggen vol wijngaarden, afgewisseld met velden vol klaprozen. Soms zie je alleen rotsformaties, en dan ineens een adembenemend vergezicht over een diep diep dal. Morgen naar een duur 4-sterren hotel met zwembad, nou maar hopen dat het zonnetje gaat schijnen. Straks in Lloret de Mar dwingen we dat gewoon af!

Duim maar voor ons, morgen, voor Heidi en Peter in de Alpen! Bonone nuit!

Caroline

He Heidi en Peter ,jullie internet envelopje staat al op zuid-Spanje! Wij doen ook aan duurtraining hoor,vandaag de hele dag geschilderd enzo. De keuken staat,nu aan het inruimen.Rustig aan jullie en duik af en toe in de zee onderweg.

Bea

Zal duimen morgen. Succes, gaat lukken volgens mij????

guus

goed bezig , jullie allebei . trots op jullie

Bernadet

Karske zal morgen branden...kop op gaat zeker lukken.
Vergeet niet te genieten....ook als het ff moeilijk is.
Dank voor het delen....het is een vast ritueel geworden om lekker op de bank met een bakkie jullie ervaringen van de dag te lezen.
Houdoe mar wir

maan

Dus als we het goed begrijpen, hebben jullie dadelijk 2 weken aan
het strand? Stond de gps op sluiproute, gaan jullie dwars door de berg, heb je 800 km gelift, heb je een stuk gevlogen? En ik maar medelijden krijgen toen je zei bij omi, dat het krap aan zou worden. 1 ding is zeker: route plannen kun je, maar overdrijven ook!!!!!! Tot morgen!

Jan

Succes !!!!

Dolores

Lekker bij de Mac, ja daar hebben ze altijd wifi en als extra bijkomstigheid van die heerlijke burgers met frieten! Het zal wel af en toe als het einde van de wereld voelen, zo hoog in die prachtige bergen! Tjonge, en wat gaat het hard met de kilometers! Hopelijk hebben jullie het zonnetje morgen, al gaf het weerbericht hier (helaas) wat anders aan. Misschien valt het mee! En anders is er altijd nog het vooruitzicht van dat heerlijke 4-sterrenhotel aan het einde van de rit! Blijf genieten (ook al willen de benen af en toe niet meer meewerken!) van de magnifieke natuur die jullie omringt. Blijf je realiseren dat dit is wat jullie al heeeel lang wilden doen! Hopelijk gaat het weer wat beter met de gezondheid, die extra adem kun je nou goed gebruiken, bergie op! Succes!

José

Hey toppers! volgens het kaartje zitten jullie idd in zuid Spanje. Nog een stukkie zwemmen en jullie zijn in Marocco!

Hedwig

Hahahahahahaha, Mark en Anneke.......!
Jan-Frans, of heb je overdreven omdat je niet met ons mee naar Center Parcs wilt volgend weekend???? Kun je ook gewoon zeggen, hoor!!!! Maar mocht je je bedenken,.....er is nog plek hoor! Nou hup Kneteman ....die bergen zijn vast niet zo hoog!!

Paul

Jullie mogen héél trots zijn op jezelf!!! Leuk om te lezen dat jullie genieten van de omgeving, het zal mooi zijn. Wat ik al schreef: Over de bergtoppen en dan kijken jullie op de eindbestemming. We zijn benieuwd naar de verhalen als jullie terugkomen.... Veel succes en plezier. :-))