berlibarca.reismee.nl

Fles 2

Vanmorgen hadden we elkaar beloofd vandaag NIET te gaan stressen, en met 3 kussen bezegeld. Okee, een paar kleine stress momenten, iedere voor zich, maar we zijn nu (NU) gruwelijk aan het chillen! Een prachtig (doch onvindbaar) design B&b, veel marmer en beton, wekelijk prachtig, met uitzicht op olijfbomen met daarachter een korenveld. Zwaluwen vliegen af en aan en het weer is super, fles 2 is bijna kort!

morgen naar Lloret de Mar, zit ik daar in mijn tankini van £7,95 van de Zeeman tusse al die 5 sterren! Wordt weer stressen! ( maar niet heus!) ze hebben er ook een sauna enzo, dus daar ben ik dan te vinden. Adios! A Manjana!

Reacties

Reacties

Bernadet

Hahahhaa Enjoy......geen zwaluwen gaan tellen he.
Dat lukt nu je bij fles 3 bent toch niet meer

sofie

Wat een leuke verhalen en wat gaan jullie als een speer!! Lekker genieten van de wijn en de sauna :) tot snel! X

maartje

SUPER goed gedaan!!! Allebei..... en geniet van het resort!!!! En als ze vragen naar je mooie bikini Pia zeg je.... el marinero!!!! Kennen ze daar toch niet ;)

Groetjes

nicole

proost!!

andere Judith

Het gaat met jouw wijn net zo goed als met mijn voornemen zo te lezen. Hahaha. Have fun!!!

Paul

Maak je geen zorgen, het gaat niet om de bikini, voor welk bedrag, gekocht!

Bedenk maar dat het doel bereikt is en je het strand hebt verdiend. Het gaat niet over HOE maar over DAT jullie daar staan na de reis die je hebt gemaakt.

En voor welk doel thuis! ;-))

José

Volgens het kaartje zijn jullie alweer op de terugweg! Halverwege Frankrijk!
Nou moeten jullie niet gaan overdrijven met de snelheid he. Of ligt het toch aan de snelle jelle: Ik doe nog een stukkie.....

paul

Lloret de mar hebben we een goede ervaring wel even geleden maar toch jan niet zoals toen wat dan kan je morgen niet meer fietsen
jan even van me niets meer laten horen even druk
de foto moet ik nog opzoeken van st paul
volgens de laatsteberichten zit je en pia wel hele luxe
geniet ervan en nu nog het laatste stuk

Bea

Goed hoor Pia, geweldig gedaan. Nu genieten van het resultaat!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!