berlibarca.reismee.nl

Dag 16

Holá!

we vallen van de ene wereld in de andere! Waaiden we gisteren nog uit de broek, vandaag straalblauwe hemel en amper een zuchtje wind!

jan-Frans had zich zwaar verkeken op de tocht van vandaag, 63 km naar Lloret de Mar. Een makkie, dacht-ie, maar zijn Mio heeft hem alle hoeken van de kamer laten zien! Flinke bergen beklommen, een x zelfs zo dat hij bijna een uur heeft moeten klimmen, om uiteindelijk 100 meter te hebben overbrugt ( hij heeft toen voor het eerst van de reis zijn TomTom vervloekt!)

mijn trip was goed te doen, al is Lloret een drukke stad met een wirwar van een-richtingsstraatjes. Ik sjees als een volleerd coureur de bochten door en trap 'm op zijn staartje. Bij het hotel aangekomen kwam er een boy mijn autootje parkeren; hij staat naast een Maserati van 300.000 euri ! ( ook een witte, ik hoop dat ze kindertjes krijgen!)

dit is een echt 5 sterren hotel, ik heb nog nooit zoiets meegemaakt, maar JF voelt zich als een vis in het water! Vanmiddag hebben we heerlijk in de zon liggen bakken op zo'n decadent strandbedje, waar kelners in volledig 3-delig pak je op je wenken bedienen. We hebben een balkon met uitzicht op zee en een tv met 50 zenders erop die het ook nog eens allemaal doen! Zo direkt gaan we in stijl naar het bijbehorende casino, effe rondkijken! ( ahum)

Morgen gaat Ak een eindje fietsen. Naar Barcelona is nog 100 km ongeveer, teveel om daarna ook nog iets van de stad te zien, dus morgen zo'n 50 km,alvast, dan haal ik hem weer op.(of ik rij met de maserati-man mee?) Tussendoor nog een beetje zonnebaden.

god inFrankrijk zijn we al geweest, nu zijn we de Spaanse zon zelve! Adios!

paul

Hè pia morgen wel in het goede autootje stappen anders ben je wel heeeeel snel in barcelona grt paul

José

Lag het aan de bergen of toch aan de tweede (of 3e of 4e) fles wijn?

Jan

Nu komt de ware aard van mevrouw naar boven.
Succes en zon ze

Judith

It's a tough life but someone has to live it... ;-) xx

Bea

Pia,dat is toch heerlijk zo'n 5 sterren voor 'n keertje.
Laat het je maar lekker aanleunen al die verwennerij.
Goed om te weten hoe dat voelt toch?
Veel plezier in Barcelona.

nicole

5 sterren? lieve Pi je bent er wel 1000 waard! (nou das misschien overdreven!) geniet ervan en lekker tapas eten en torres wijn

Maria

Luxe went snel maar je staat ook weer zo met 2 voeten op de grond. Geniet van het heerlijke weer en super ik laat me nu vaker door je rijden;-)

sofie

Zulke leuke verhaaltjes! En wat zijn we trots met zijn allen :D xx