berlibarca.reismee.nl

Dag 17

Om maar met de deur in huis te vallen;

WE HEBBEN HET GEHAALD!!!!

vanmorgen is JF naar Mataró gefietst, zo'n 40 km verderop, ik zou hem daar ophalen en dan morgen opnieuw hem daar afzetten. We kwamen zo ongeveer gelijkertijd daar aan, want de zuster moest maar liefst 78 km door de bergen gaan liggen rijden! Omdat de teller daar aangaf dat het nog maar 26 km naar Barca zou zijn, besloten we die er gewoon achteraan te doen effe. Dat hebben we geweten! We zouden allebei de kustroute volgen, ja uh uh! Ik heb in 3 tunnels vastgezeten, achter vrachtwagens en verkeer dat links en rechts net zo vast zat als ik. Ook mis-communicatie met de broeder, ik stond op hem te wachten in de Chinese wijk, tussen het puin en de armoede, en ons Ak zei dat- ie daar al voorbij was. Op het laatst stond ik vast bij het universiteitsziekenhuis van Barcelona, kleddernat van de zweet, ik dacht, nog ff en ik ga erin liggen!

Gelukkig hebben we elkaar uiteindelijk weer gevonden ...pffff!

maar gehaald hebben we het! Zonder schade en met een lach op het gezicht.

jf schrijft straks ook nog wat, maar dan weten jullie het vast! Xxx pia

Reacties

Reacties

mjcreisinger@home.nl

GEWELDIG !!!!!proficiat !!!!

nicole

geweldig!! ik vind dat jullie nu wel 6 flessen wijn verdiend hebben! hahaha

Bernadet

SUPER.."..Gefeliciteerd. Goed gedaan

Wim.broeren@kpnmail.nl

Geweldig super van jullie. Geniet er maar van.

Miriam

Niet te geloven in zo'n korte tijd.Klasse!!!????????????
Een prestatie dit blijft jullie lang bij !!!!!!!!
PROFICIAT ga lekker genieten.

Bea

Prachtig en geweldig. wat goed van jullie.
Ja ik geloof dat zo'n stad nog erger is dan al die bergen met haarspeldbochten. Je moet met de stroom mee, vreselijk.
Maar wat een prestatie VAN JULLIE ALLEBEI.
en dan nu .....ruimte om bij te komen en na te genieten.
Het grote evalueren!

Nelly

super! proficiat voor alle twee geweldig hoor!!!!!!!!

Paula

Wat geweldig dat jullie dit gedaan hebben.
Er zal voortaan op menig familiefeestje verteld worden over jullie avontuur.
Ik neem mijn pet voor jullie af.
Lekker genieten nu.

Joris

Van harte gefeliciteerd met deze mooie prestatie.

Na gedane arbeid is het rusten zoet, dus geniet daar ook van de komende dagen.

ank

Geweldig te gek laat de champagne maar knallen wij gaan I.P.V fietsen en auto rijden ? naar de azoren ook spannend wens jullie een goede reis terug.xxxxxx

wies,

Ben zo blij!!!!A.U.B, nu lang en blij en trots en voldaan en steeds complimenten geven aan jullie zelf, UITRUSTEN!!

Ilf

Super! Geweldig.. Wat een avontuur! Nu lekker en zeer verdiend uitrusten en genieten!

Jan

Gefeliciteerd!
En een goede thuiskomst

carmen

felicitaciones, terriblemente. gefeliciteerd. erg trots op jullie.

Dolores

Proficiat met deze overwinning voor jullie allebei!!

Hedwig

Super, Pia!!! Ben blij dat jullie er zijn!!

Caroline

Mooi zo pleegzuster bloedwijn,de angstzweetdruppeltjes achter de rug en nu nog ,paar daagjes druppelen op het strand en bind ons JF daar maar op z,n (waterfietsje) vast!

José

Pia Verstappen zal het voortaan zijn.
Zeker een hele prestatie. Ik begrijp dat het voor jou ook een grote overwinning moet zijn. Ook jij bent moe van alle inspanningen. Geniet van een paar dagen rust, en geef het stuur dan maar over aan JF.

Annita

Geweldig, super !!!

Gerdie

Wat GEWELDIG!!!!! Petje af voor jullie allebei!!! Jullie mogen trots zijn op jezelf!!!!! Wat een prestatie!!!! groetjes uit Dinther!!!!!

Els

Lieve dappere dodo ik heb zelf heel veel overwonnen dat weet je maar van deze prestatie die je hier neer hebt gezet ben ik diep onder de indruk .je bent GROOT een geweldig voorbeeld!!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!